LIVE RIGA : LIVE RīGA

LIVE RIGA : Look Riga, Work Riga, Feel Riga, Stay Riga

ZIEMASSVĒTKOS BŪTISKI PIEAUG TŪRISTU INTERESE PAR RĪGU


LIVE RĪGA komunikāciju kampaņa ārvalstīs palielinājusi interesi par Rīgu kā tūrisma galamērķi. Ziemassvētku brīvdienu laikā (no 24. līdz 27.decembrim) komunikāciju kampaņas mājas lapu apmeklējuši 13 353 interesentu. Vislielākais LIVE RĪGA mājas lapas ārvalstu apmeklētāju skaits bijis no Krievijas, Vācijas un Zviedrijas. Kopš kampaņas sākuma 24.novembrī LIVE RĪGA mājas lapu apmeklējuši jau 88 608 interesenti no 117 pasaules valstīm.

Vislielākā interese par LIVE RĪGA piedāvājumu bijusi tajās septiņās valstīs, kur norit tūrisma veicināšanas ziemas kampaņa. Īpaši strauji pieaudzis interesentu skaits no Krievijas – nedēļas laikā tas divkāršojies. Kampaņas mājas lapas http://www.liveriga.com apmeklētāju skaits no ārvalstīm:

• Krievija – 22 208;

• Vācija – 14 214;

• Zviedrija – 11 128;

• Lietuva – 9 522;

• Somija – 8 314;

• Igaunija – 7 344;

• Norvēģija – 5 265.

Papildus tiešam http://www.liveriga.com apmeklējumam būtiskākie mājas lapas avoti ir interneta vietnes top.rbc.ru (Krievija), falk.de (Vācija), kā arī atsauces Twitter un Google. Mājas lapas apmeklētāji no ārvalstīm visbiežāk izvēlējušies LIVE RĪGA angļu un krievu valodas versijas.

Kā jau ziņots, Rīgas mārketinga komunikāciju kampaņa septiņās valstīs notiek zem vienota – LIVE RĪGA – zīmola. Visos tirgos tiek izmantots vienots risinājums tūristu uzrunāšanai. Rīga pozicionēta kā pilsēta, ko ir viegli sasniegt, bet emocionāli grūti atstāt. Tāpēc kā vizuāls kampaņas motīvs izvēlēta cilvēka sirds, kas aizkavējusies Rīgā pēc tam, kad tās saimnieks jau devies mājup. Kampaņa papildināta ar stāstu par Rīgu kā vēsturisko Ziemassvētku eglītes tradīcijas dzimšanas vietu pirms 499 gadiem.

Ņemot vērā ierobežotos resursus, LIVE RĪGA ziemas kampaņas mediju stratēģija paredz, ka būtiskākie komunikācijas kanāli mērķa auditoriju sasniegšanai ir internets, vides reklāma un reklāma presē. Kampaņas mērķa auditorija ir ekonomiski aktīvie iedzīvotāji vecuma grupā no 25 – 55 gadiem. Kampaņas mediju stratēģijā ir ņemta vērā mērķa auditoriju interese par ceļojumiem uz Baltijas valstīm un Austrumeiropas valstīm. Reklāmas kampaņa ir adaptēta katras valsts valodā.

Advertisements

Filed under: Jaunumi, ,

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s

Twitter Updates

Populārākie klikšķi

  • Neviens

Top Rated

Flickr Photos

LIVE RIGA

LIVE RIGA LIVE RIGA LIVE RĪGA

RSS Nezināma barotne

  • An error has occurred; the feed is probably down. Try again later.
%d bloggers like this: